0 800 21 666 1

Пн-Пт: 10:00 — 20:00

Сб: 10:00 — 17:00

Вс: Выходной

Cо всех номеров бесплатно

УМОВИ РЕМОНТУ

  1. Ремонт проводиться тільки для несправностей, зазначених у квитанції.
  2. Сервісний центр не несе відповідальності за збереження інформації на відремонтованому пристрої.
  3. На апарати, відновлені після попадання струмопровідної рідини, гарантія не поширюється і не продовжується.
  4. Апарат за згодою клієнта прийнятий без розбирання і перевірки внутрішніх пошкоджень. Клієнт згоден, що всі несправності і внутрішні пошкодження, які можуть бути виявлені в апараті при його технічному обслуговуванні, виникли до приймання апарата у ремонт.
  5. Клієнт приймає на себе ризик можливої повної або часткової втрати працездатності апарату в процесі ремонту в разі грубих порушень користувачем умов експлуатації, наявності слідів корозії, попадання вологи, або механічного впливу.
  6. У разі відмови клієнта в односторонньому порядку від проведення не гарантійного ремонту, клієнтом оплачується діагностика несправності апарату відповідно до прейскуранта, а також відшкодовуються всі витрати, понесені сервісним центром з метою належного виконання послуги.

  

В ЯКИХ ВИПАДКАХ ГАРАНТІЯ НЕ НАДАЄТЬСЯ?

Сервісний центр «Mr.Fix» може відмовити в гарантійному ремонті у разі:

  1. порушення збереження гарантійних пломб;
  2. наявності механічних та інших пошкоджень, що виникли внаслідок умисних або необережних дій покупця або третіх осіб; порушення правил використання, викладених в експлуатаційних документах;
  3. несанкціонованого відкривання, ремонту або зміни внутрішніх комунікацій та компонентів товару, зміни конструкцій або схеми товару;
  4. неправильного заповнення гарантійного талона;
  5. якщо серійний або IMEI номер, що знаходиться в пам'яті виробу, змінений, стертий або не може бути встановлений.

 

ГАРАНТІЙНІ ЗОБОВ'ЯЗАННЯ НЕ ПОШИРЮЮТЬСЯ НА НАСТУПНІ НЕСПРАВНОСТІ:

  1. випадкові пошкодження (дефекти завдані клієнтом);
  2. пошкодження в результаті стихійних лих (природних явищ);
  3. пошкодження, що виникли внаслідок недбалого ставлення або використання (недотримання температурного режиму, вплив рідини, запиленості, механічні пошкодження, попадання всередину корпусу сторонніх предметів);
  4. ушкодження, викликані аварійним підвищенням або пониженням напруги в мережі;
  5. ушкодження, викликані неправильним підключенням до електромережі;
  6. ушкодження, викликані дефектами системи, в якій використовувався даний товар, або виниклі у результаті з'єднання і підключення товару до інших виробів;
  7. ушкодження, викликані використанням товару не за призначенням або з порушенням правил експлуатації.

Узнавай о скидках и акциях первым !

%