0 800 21 666 1

Сервісний центр Бессарабка

Площа Бессарабська, 9/1

Пн-Пт: 10:00 - 19:00

Сб: 11:00 - 16:00

Нед: вихідний

Електронна пошта

[email protected]

Безкоштовно з усіх номерів

Умови ремонту та гарантія

Якщо у вас є запитання, перейдіть на сторінку частих запитань. Або пишіть нам на пошту або дзвоніть за номером: 0 800 21 666 1

УМОВИ РЕМОНТУ

  1. Ремонт провадиться тільки для несправностей, зазначених у квитанції.
  2. Сервісний центр не несе відповідальності за збереження інформації на відремонтованому пристрої.
  3. На апарати, відновлені після потрапляння струмопровідної рідини, гарантія не поширюється та не продовжується.
  4. Апарат за згодою клієнта прийнятий без розбирання та перевірки внутрішніх ушкоджень. Клієнт погоджується, що всі несправності та внутрішні пошкодження, які можуть бути виявлені в апараті при його технічному обслуговуванні, виникли до прийняття апарату в ремонт.
  5. Клієнт бере на себе ризик можливої повної або часткової втрати працездатності апарату в процесі ремонту у разі грубих порушень користувачем умов експлуатації, наявності слідів корозії, попадання вологи чи механічної дії.
  6. У разі відмови клієнта в односторонньому порядку від проведення не гарантійного ремонту, клієнт оплачує діагностику несправності апарату відповідно до прейскуранта, а також відшкодовує всі витрати, понесені сервісним центром з метою належного виконання послуги.

У ЯКИХ ВИПАДКАХ ГАРАНТІЯ НЕ НАДАЄТЬСЯ?

Сервісний центр « Mr.Fix » може відмовити у гарантійному ремонті у разі:

  1. порушення безпеки гарантійних пломб;
  2. наявності механічних та інших ушкоджень, що виникли внаслідок навмисних чи необережних дій покупця чи третіх осіб; порушення правил використання, викладених у експлуатаційних документах;
  3. несанкціонованого розтину, ремонту чи зміни внутрішніх комунікацій та компонентів товару, зміни конструкцій чи схеми товару;
  4. неправильне заповнення гарантійного талона;
  5. якщо серійний або IMEI номер, що знаходиться в пам'яті виробу, змінено, стерти або не може бути встановлений.


Гарантійні зобов'язання не поширюються на такі несправності:

  1. випадкові ушкодження (дефекти заподіяні клієнтом);
  2. ушкодження внаслідок стихійних лих (природних явищ);
  3. ушкодження, що виникли внаслідок недбалого відношення або використання (недотримання температурного режиму, вплив рідини, запиленості, механічні пошкодження, потрапляння всередину корпусу сторонніх предметів);
  4. пошкодження, спричинені аварійним підвищенням або зниженням напруги у мережі;
  5. пошкодження, спричинені неправильним підключенням до електромережі;
  6. пошкодження, спричинені дефектами системи, в якій використовувався даний товар, або що виникли внаслідок з'єднання та підключення товару до інших виробів;
  7. ушкодження, викликані використанням товару за призначенням чи з порушенням правил эксплуатации.