Умови ремонту та гарантія
УМОВИ РЕМОНТУ
- Ремонт провадиться тільки для несправностей, зазначених у квитанції.
- Сервісний центр не несе відповідальності за збереження інформації на відремонтованому пристрої.
- На апарати, відновлені після потрапляння струмопровідної рідини, гарантія не поширюється та не продовжується.
- Апарат за згодою клієнта прийнятий без розбирання та перевірки внутрішніх ушкоджень. Клієнт погоджується, що всі несправності та внутрішні пошкодження, які можуть бути виявлені в апараті при його технічному обслуговуванні, виникли до прийняття апарату в ремонт.
- Клієнт бере на себе ризик можливої повної або часткової втрати працездатності апарату в процесі ремонту у разі грубих порушень користувачем умов експлуатації, наявності слідів корозії, попадання вологи чи механічної дії.
- У разі відмови клієнта в односторонньому порядку від проведення не гарантійного ремонту, клієнт оплачує діагностику несправності апарату відповідно до прейскуранта, а також відшкодовує всі витрати, понесені сервісним центром з метою належного виконання послуги.
У ЯКИХ ВИПАДКАХ ГАРАНТІЯ НЕ НАДАЄТЬСЯ?
Сервісний центр « Mr.Fix » може відмовити у гарантійному ремонті у разі:
- порушення безпеки гарантійних пломб;
- наявності механічних та інших ушкоджень, що виникли внаслідок навмисних чи необережних дій покупця чи третіх осіб; порушення правил використання, викладених у експлуатаційних документах;
- несанкціонованого розтину, ремонту чи зміни внутрішніх комунікацій та компонентів товару, зміни конструкцій чи схеми товару;
- неправильне заповнення гарантійного талона;
- якщо серійний або IMEI номер, що знаходиться в пам'яті виробу, змінено, стерти або не може бути встановлений.
Гарантійні зобов'язання не поширюються на такі несправності:
- випадкові ушкодження (дефекти заподіяні клієнтом);
- ушкодження внаслідок стихійних лих (природних явищ);
- ушкодження, що виникли внаслідок недбалого відношення або використання (недотримання температурного режиму, вплив рідини, запиленості, механічні пошкодження, потрапляння всередину корпусу сторонніх предметів);
- пошкодження, спричинені аварійним підвищенням або зниженням напруги у мережі;
- пошкодження, спричинені неправильним підключенням до електромережі;
- пошкодження, спричинені дефектами системи, в якій використовувався даний товар, або що виникли внаслідок з'єднання та підключення товару до інших виробів;
- ушкодження, викликані використанням товару за призначенням чи з порушенням правил эксплуатации.